Om kommentarsröran

Jag blev uppmärksammad om att mina kommentarer ser ut att hamna i oordning på bloggposterna. Jag tror inte de gör det trots allt, utan att de hamnar efter hur man har replikerat på något. Alltså, om det finns tre kommentarer och någon väljer att svara på en specifik kommentar så kommer detta flytta ordningen på de redan existerande kommentarerna för att ge plats åt svarskommentaren. Men inte alltid, det finns en gräns för hur lång en svarskedja på en kommentar kan blir. Tror jag.

Ahja, oroa er inte, jag ser allt i exakt kronologisk ordning inne i wordpressapplikationen iaf. 🙂

Det här inlägget postades i Datorer & teknik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Om kommentarsröran

  1. jonte skriver:

    En annan sak som är irriterande är att RSS:en inte alltid uppdateras, så vissa inlägg ser alltid olästa ut.

    Det gäller t.ex ”Apple som religion”, dock inte det här inlägget.

    Jag vet inte om det är något du kan fixa, men …

  2. Daniel skriver:

    Jonte: Det styr jag tyvärr inte över vad jag vet. Men bra att du säger det så att jag känner till felet ifall fler påpekar något.

    Jag har varit med om att google reader vägrar se vissa lästa poster som lästa, men det brukar rätta till sig efter ett tag.

Kommentarsfältet är stängt.