Bloggradio om stridsyxor

Tantrabloggen har börjat med bloggradio. Jag är inte sämre än att även jag gör så. Eller jo.. jag är sämre, för detta är ju inte bloggradio egentligen kanske, utan mer ett bildspel med mig som sluddrig stämma till. Min klistriga mun lämpar sig föga till längre framträdanden.

Det blev också så trist att lägga upp bara min lokalradio-ekande stämma tyckte jag, så jag la till lite lämpliga bilder också. Eftersom det tog längre tid än jag hade velat att fixa samman detta kan ni nog betrakta detta som en engångsföreteelse. Givetvis måste man ha ljud på för att kunna höra mig ifall någon undrar.

Och ja, vid 2.22 säger jag faktiskt ”engelska är ju inte mitt riktigt språk”. Tydligen inte svenska heller med andra ord…

Det här inlägget postades i Bloggradio, Historia & arkeologi, Personligt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bloggradio om stridsyxor

  1. Kul, Daniel!

    Ja, vi får se om fler tar upp stridsyxan och sprider detta multimediabloggande vidare ut i etern…

  2. Johnny skriver:

    Finfint ju. 🙂

  3. Daniel skriver:

    Tackar!

Kommentarsfältet är stängt.