Experiment med den isländska askan (del två)

Jag kan konstatera att efter 6 timmar återfann jag inte mycket i min lilla vattenfälla. Ett katthår. Lite svart skräp som såg ut som delar av ett blad vid närmre inspektion. Och en massa pyttesmå luftbubblor på botten av fatet.

Och kanske…. möjligen… något som kanske om man vill tillräckligt mycket ser ut som aska på botten. 😀

Bildbevis bifogat ovan som komplement till filmens egentligen totala meningslöshet i detta sammanhang. Jag återkommer i morgon eftermiddag med nästa rapport.

Del ett här.

Det här inlägget postades i Geologi, Idioter & idioti. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Experiment med den isländska askan (del två)

  1. Marie-Louise K skriver:

    🙂 🙂 LOL ! Ja lovar att du återkommer med nästa rapport..

  2. Marie-Louise K skriver:

    Jag menar LOVA! Det var en uppmaning.

  3. Ping: Experiment med den isländska askan (del tre) « Geobastard

Kommentarsfältet är stängt.