Folkpartiet fascisterna

Rick ger en bredsida mot moralpaniken som styr samhället idag med Folkpartiet ”liberalerna” i spetsen. Åh som jag bittert ångrar, inte bara min röst på er i Fp, utan även att jag öht lovordat just Malmström som politiker (har haft henne som lärare i statsvetenskap en gång i tiden nämligen och tyckte hon verkade skärpt då).Jag förstår verkligen inte vad som gått snett i huvudet på alla dessa borgare som kallar sig liberaler, men som är dess konkreta motpol. Eller ja, plånboksliberaler är väl en del av dem, men så fort det handlar om någon annan frihet än plånbokens så är det tvärtstopp. Med demoniseringar kring terrorism, pirater och pedofiler ska internet stävjas.

Nej, inte ett dugg är liberalt med mitt gamla parti sen fascisten Malmström har börjat styra vid majorens sida.

Inte. Ett. Dugg.

Det här inlägget postades i Frihetsfrågor, Idioter & idioti, Politik & ekonomi. Bokmärk permalänken.